Дата: 15/04/2016
Тема:


На друге пленарне засідання 10 сесії Трускавецької міської ради прийшли представники торгівельного бізнесу

На початку засідання Юрій Яворський, депутат Трускавецької міської ради, озвучив запит підприємців щодо проведення в Трускавці Великоднього ярмарку, а також щодо перезаключення з ними договорів оренди. Підприємці почали вимагати, щоб їм надали нові договори вже сьогодні.



На друге пленарне засідання 10 сесії Трускавецької міської ради прийшли представники торгівельного бізнесу

Горизонтальная линия в HTML

На початку засідання Юрій Яворський, депутат Трускавецької міської ради, озвучив запит підприємців щодо проведення в Трускавці Великоднього ярмарку, а також щодо перезаключення з ними договорів оренди. Підприємці почали вимагати, щоб їм надали нові договори вже сьогодні.

Андрій Кульчинський – міський голова – повідомив, що нові договори є, але на його думку, вимагають доопрацювання. Міський голова запевнив підприємців, що тримає на це питання особистому контролі.

«Оскільки, строк діючих договорів з підприємцями закінчується у липні, часу залишається достатньо. Ми ретельно працюємо над їх оформленням, вивчаємо пропозиції підприємців. Договори повинні влаштовували обидві сторони», – зазначив Андрій Кульчинський.

Основні пріоритети ведення торгівлі на сувенірному ринку міський голова визначає чітко: вартість орендної плати має враховувати девальвацію гривні; звертається увага де зареєстрований орендар, оскільки, звернення трускавчан розглядаються першочергово; при наявності найнятих працівників підприємець обов’язково офіційно їх працевлаштовує – прозоро сплачує податки і забезпечує соціальний захист працівника.

Підприємцям неодноразово роз’яснювали вагомість їх внеску для промоції міста, що в свою чергу надасть їм можливості більшого заробітку. Попередньо планувалось укласти з ними додаткові договори з відділом культури Трускавецької міської ради. Кошти за цими договорами мали використовуватись для проведення культурно-мистецьких акцій, фестивалів, для друку поліграфічної продукції тощо. Проте, на сесії підприємці дали зрозуміти, що промоція їх не цікавить. Укладати договори вони хочуть з КП «Парк курортний» (який не може за статутом витрачати кошти на промоцію міста), але, разом з тим, погоджуються на збільшення орендної плати.

Якісна промоція – стала складова успіху як туристичного, так і торгівельного бізнесу. Так працює світ. Такі міста, як Львів, Івано-Франківськ, Одеса, витрачають сотні тисяч гривень на промоцію, і це дає результат. Відтак, аргументи трускавецьких підприємців важко зрозуміти.

Виглядає на те, що зацікавлені особи навмисно підбурюють підприємців на сумнівні провокації. Лише так можна пояснити чому вони приходять на сесію з транспарантами та не бажають вести цивілізований діалог, який їм щоразу пропонує міська влада.



Горизонтальная линия в HTML
дата публікації 15/04/16 Горизонтальная линия в HTML






Это статья
http://truskavets-city.gov.ua

URL этой статьи:
http://truskavets-city.gov.ua/modules.php?name=News&file=article&sid=6984